martes, 9 de diciembre de 2008

REISELAND DEUTSCHLAND



 

CACERA DEL TRESOR DESTINADA PER AL 1R DE BATXILLERAT DE L’ASSIGNATURA OPTATIVA D’ALEMANY COM A SEGONA LLENGÜA ESTRANGERA

PROFESSORES: MARIA MAYANS TUR I MARIA AMPARO GUARDIA RUIZ

ÍNDEX

1.Einleitung: Introducció

2.Aufgabe: Exercicis

3.Schritte: Fases

4.Quellen: Fonts

5.Beurteilung: Valoració

1.Einleitung: Introducció

S’organitza en petits grups un viatge a una ciutat alemanya. Quina? Això ho decideix la vostra creativitat, competència i fantasia.

Amb aquesta cacera teniu la possibilitat d’utilitzar els vostres coneixements i experiències personals en el camp del turisme i crear un itinerari del viatge en alemany.

Com a material podeu utilitzar les següents pàgines:

www.jugendherberge.de

www.deutschebahn.de

www.deutschland-tourismus.de

www.wikipedia.de

www.wikipediawörterbuch.de

www.bit.de  

 

2.Aufgabe: Exercicis

Com en una agència de viatges heu d’organitzar un viatge de 5 dies a una ciutat alemanya.

En aquesta tasca s’ha de tenir en compte diferents aspectes d’un viatge (veure fases).

El vostre viatge ha de ser realista, adequat a la realitat i informatiu. Ha de contenir fotos i tota la informació necessària per fer una reserva.

Organitzau el vostre projecte en grup. Cada membre del grup s’ha d’ocupar d’una part de la recerca tant en el que fa referència als textos com a les imatges.

La presentació s’ha de penjar al nostre bloc d’alemany, com a màxim el 11 de desembre i posteriorment cada grup farà una presentació oral.

3.Schritte: Fases

Fase 1 Introducció: ( 1 hora)

En la 1 fase treballareu en grup per decidir l’itinerari i el paper a desenvolupar per cada membre del grup.

·         En primer lloc decidireu a quin tipus de viatgers està destinat el vostre projecte i quina serà la ciutat escollida.

·         En segon lloc heu de decidir quin tipus d ’informació buscarà cadascú: per exemple, mitjans de transport, hotels, monuments, paisatges…

Fase 2 La Recerca (treball individual, 3 hores mínim i eventualment en casa)

Cadascú buscarà a internet les informacions i les imatges  pertinents per a treballar els diferents temes.

  • Rol A:  Decideix com aconseguiran el seu objectiu els turistes i com es mouran per la zona.
  • Rol B: Decideix a qui va dirigit el projecte i els allotjaments.
  • Rol C (2 alumnes):  El programa ha de tenir una descripció detallada dels llocs: cercau informació dels monuments més importants i dels llocs interessants que voleu recomanar els turistes..

Fase 3 La elaboració dels materials ( 3 hores mínim i eventualment en casa)

Ara que teniu tota la informació necessària podeu confeccionar el programa en el que descriureu dia a dia el que han de visitar els turistes. Ha d’incloure els mitjans de transport que utilitzareu, els allotjaments, l’horari i el temps dedicat a esbarjo personal.

El temps per a aquesta presentació no superarà els 25 minuts.

Fase 4 La Presentació (20 minuts per grup)

La presentació es farà mitjançant un power point o en pantalla interactiva.

 

Quellen: Fonts

www.jugendherberge.de

www.deutschebahn.de

www.tourismusindeutschland.de

www.wikipedia.de

www.wikipediawörterbuch.de

www.bit.de  

 

Beurteilung: Valoració:

Es valorarà el compliment dels següents aspectes, desenvolupats en les següents taules:

3 = La tasca s’ha realitzat completament

2 =La tasca s’ha realitzat parcialment  

1= La tasca  no s’ha realitzat

Com s’han resolt els continguts de les tasques?

3

2

1

 Són adequades i suficients les informacions sobre la ciutat

 

 

 

Es la oferta realista, atractiva i completa?

 

 

 

S’han tingut en compte tots els aspectes tècnics?

 

 

 

Puntuació:

 

 

Quina és la competència comunicativa en la presentació?

3

2

1

És adequada la pronunciació i la entonació de l’alumne?

 

 

 

És correcta la estructura de la frase?

 

 

 

El vocabulari emprat és adequat?

 

 

 

Puntuació:

 

 

La Presentació

3

2

1

És original el treball?

 

 

 

Com es desenvolupa el treball en grup?

3

2

1

S’ha treballat d’una forma igualada per tots els membres del grup?

 

 

 

 Va ser la ajuda del professor  necessària molt sovint ?

 

 

 

Puntuació:

 

 

 

 

 

http://server-it.imrworldwide.com/cgi-bin/count?url=&rnd=1228842366921&cid=it_matrix-it_xoompay&ref=http%3A//www.webalice.it/lbonini1/navbar.htm&sr=sr1280x1024:cd32:lges-ES:jey:cky:tz1:ctna:hpna